Ochranné prvky

Díky našemu stroji Xerox Versant 2100 a software V1 Design Express Vám můžeme nabídnout tyto varianty ochrany tisků:

1. Unikátní kód

je libovolný kód, který je pro každý kupon unikátní. Stačí dodat seznam kódů v Excelovské tabulce. Například u slevových kuponů je ideální kombinovat kód s pořadovým číslem kuponu, při použití kuponu se označí kód jako vyčerpaný a pro další nákup neplatný.


2. Microtext

je font o velikosti 6, 7 nebo 9 tiskových bodů. U všech velikostí je možné používat řez "bold". Ve spojení s barevným provedením je nekopírovatelný, protože je vnímán scanery jako barevná linka. Při běžném pohledu lidské oko tento text rozeznává jako souvislou, tenkou linku.


3. Correlation text

je font navržený tak, že po vytisknutí není viditelný text, ale pouze barevná plocha. Pro jeho "odkrytí" je potřeba průhledná folie, na které je předtištěný černobílý motiv. Přiložením a natočením této folie vůči barevné ploše se text objeví. Čitelnost je tedy omezena pouze pro vlastníka předem připraveného "klíče". Je možné používat i TwoLayer efekt, kdy se přiložením folie jednou stranou objeví jeden nápis a otočením folie a přiložením druhé strany (téže folie) se objeví nápis zcela jiný.


4. Fluorescent color

je speciálně navržená barevná podkladová plocha (barva) pro jakýkoli text a font. Pro kvalitní výsledky jsou doporučeny velikosti použitého textu apod, které byly testovány firmou Xerox. Text je viditelný po osvícení plochy UV/modrým světlem, do té doby se plocha jeví pouze jako jakákoli jiná barevná plocha.


5. Infrared color

je podobný princip jako v předchozím případě s tím rozdílem, že pro objevení textu potřebujeme světlo v infračerveném spektru. Podobně jako u Correlation Mark TwoLayer efektu i zde je možné použít dvojího efektu. V prvním případě (OneLayer) se skrytý text jeví jako barevná plocha a po osvětlení se objeví V druhém případě (TwoLayer) je na barevné ploše již nějaký text viditelný. Po použití infračerveného světla tento text zmizí a nahradí ho jiný, do té doby neviditelný.